گل همیشه بهارم خدا کند که بیایی
صدای باران از فراق یار دیرینه اش می نویسد...
گل همیشه بهارم خدا کند که بیایی
یا صاحب الزمان سلام آقا
هر جمعه منتظریم...
که دوستانمان پیامکی در مورد انتظار و درمورد تو بفرستند!
دوباره غروب پنج شمبه شد و در انتظار بوی جمعه هستیم. در انتظار شنیدن صدای شما از این مکان...

راستش دلم مثل قدیما هوایت را ندارد، نه که ندارد... بگذار راحت تر بگویم،کمی سرم شلوغ شده و حتی خودم را هم گم کرده ام.
دلم برای روزاهای با توبودن و در انتظارت نشستن و ندبه هایت بسی تنگ شده، ولی گهگاهی دوباره بی بهانه دلم میگرد و یادت می کنم.
مرا بخاطر تمام بی وفاییم ببخش...
ببخش مرا،مولای من
+ نوشته شده در پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت 17:32 توسط سعادت صالحی نیا
|