صدای باران از فراق یار دیرینه اش می نویسد...

گل همیشه بهارم خدا کند که بیایی

یا صاحب الزمان سلام آقا

هر جمعه منتظریم...

که دوستانمان پیامکی در مورد انتظار و درمورد تو بفرستند!

دوباره غروب پنج شمبه شد و در انتظار بوی جمعه هستیم. در انتظار شنیدن صدای شما از این مکان...

راستش دلم مثل قدیما هوایت را ندارد، نه که ندارد... بگذار راحت تر بگویم،کمی سرم شلوغ شده و حتی خودم را هم گم کرده ام.

دلم برای روزاهای با توبودن و در انتظارت نشستن و ندبه هایت بسی تنگ شده، ولی گهگاهی دوباره بی بهانه دلم میگرد و یادت می کنم.

مرا بخاطر تمام بی وفاییم ببخش...

ببخش مرا،مولای من